Tedd a kávéd a nyakadba!

A kávéélmény maradványai

A reggeli kávézás szeánsza alaptevékenység. Nem vagyok függő, de az álomdimenzióból kilépve a valóságba való visszakapcsolódáshoz szükségem van rá. Azok közé tartozom, akik nem flancolnak a kávéval, nekem tökéletes a sistergő kis kotyogós, vagy mindentbíró Szarvasi. A nespresso kávékapszulák azonban a kávézás élményén túl egyéb izgalmas tevékenységek felé csábítottak. A szomszédomtól kaptam néhány színes kapszulát és nekiálltam egy húsklopfolóval kilapítani őket. Így került a kávé a nyakamba.

kavekapszulaklapitva_susubox.jpg

 

Felvágtam a színes kapszulák alját, a kávézaccot kikapargattam belőlük, majd klopfolóval különféle hullámos, redős felszíneket hoztam létre, amiknek nagyon megörültem. Lelkesen vetettem bele magam a tűzzománc nyakékekre emlékeztető korongok kicsinosításába.

Ha szomszédoktól, családtagoktól, barátoktól, munkahelyedről tudsz szerezni kávékapszulát, ilyesféle szépségeket kreálhatsz. Összeszedtem párat a legalapabbaktól a legextrémebb megoldásokig. A kezdeti lépések után profivá válva meglepően elegáns kreációkat gyárthattok.

Elsőként tehát üssük szépre az alapanyagot. Utána kis filckorongokat ragasszunk az érdesen maradt hátsó részre, hogy ne sértse fel a nyakat. Majd kis lyukakat fúrjunk a korongokba, hogy ékszerkarikákat fűzhessünk beléjük. A korongokra pillanatragasztóval vagy technokollal gyöngyöket is ragaszthatunk. Tuti megoldás a vékony ezüstös színű drót bevetése is.Könnyű vele dolgozni.

Ha vastagabb, masszívabb, élénk színű filcre ragasztod a korongot, vad és bohó nyakláncokat készíthetsz. Diszkrétebb színekkel is próbálkozhatsz, egészen más hatást érhetsz el.

kavekapszulasnyakek_susubox_kicsi.jpg

 

A pinteresten és etsyn böngészve ámultam, hogy egyesek miféle kompozíciókat ötletelnek ki. Könnyen kivitelezhető tükköket és fogásokat kombinálnak. Ki hinné, hogy az alapanyag egyszer egy kávéfőzőben ücsörgött.

hellocreative.jpg

A nem kilapogatott kapszulákban is van fantázia.

hellocreative-blog.jpg

 

 

Sok kávé, sok türelem, sok textildarab.

diszitettnespresso_hellocreative.jpg

Kevesebb alapanyag, kevesebb türelem.

kave_hellocreative.jpg

Kathleen Nowak Tucci egy teljes márkát épített a kávékapszulás ékszerekre. Bámulatos. Ezt türelem híján én már nem vállalom be.

hellocreative_blog_hu.jpg

R.Szabó Zsuzsa

Susu

 

 

 

 

 

 

 

Save